Selasa, 27 Januari 2009

i am that I AM

Aku ini akuBukan aku itu kamudan kamu itu aku
Meskipun aku menangisTopengku tertawaMeskipun aku mengucapTopengku Bungkam
Apa aku semunafik itu??Apa ini Aku??Ya...Ini aku dalam batasan benar dan salahApa itu sifatku??Bukan...Itu hanya antara logika dan perasaan
Kadang aku sang matahariTapi aku tak setia dengan siangkuKadang aku sang rembulanYang tak setia dengan malamkuBegitu sebaliknyaAku diantara Batasan sang waktu dan ruang rindu
KAMUUUUUU.....................!!!!!

Setiap kilometer yang aku lalui tanpa kamu itu adalah satu punishment duniawi yang tidak tertanggung oleh aku.\\\\

kamusesungguhnya penantian ini ibarat satu perjalanan mengharungi sebatang jalan yang aku sendiri tidak pasti hujung itu adalah sebuah oasis ataupun tanah tandus.
kamusesungguhnya perasaan yang aku kongsi bersama kamu di dalam kereta sambil jemari aku di celah jemari kamu dan kamu menggenggam erat sambil aku bisikkan 'let it go' itu adalah saat paling agong dalam diri aku.
kamusesungguhnya tika tangan ini di taut untuk salaman dan kamu cium tangan ini dan aku berperasaan untuk kucup dahi kamu itu adalah saat paling berat untuk aku lepaskan kamu kerana itu adalah majis cinta yang kita hadapi.
kamusering sahaja aku ingin terus dekat dengan kamu kerana tiadaperkataan atau bahasa yang mampu menceritakan bahagia itu walau hanya aku pandang kamu dan kamu tersenyum dan kamu pandang aku dan aku tersenyum.
kamudunia ini sememangnya terlalu indah andai kamu disisi dansekarang aku sudah rindu kepada kamu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar